Výsledky šetření zacíleného na distanční výuku
V průběhu měsíce února jsme na naší škole realizovali šetření, které zachycuje a zhodnocuje některé důležité oblasti distanční výuky. Naším cílem bylo zaměřit se na žáky, kteří jsou dlouhodobě vyučováni pouze online a podívat se na to, jak to oni vidí, s čím se v rámci své situace potkávají. Na naši výzvu zareagovalo velké množství dětí, takže se podařilo získat nejen podrobné, ale také velmi reprezentativní údaje. Projevené důvěry si nesmírně vážíme a ještě jednou jim všem děkujeme.
Výsledky nám ukázaly hlavně to, že žáci naší školy jsou opravdu velmi studijně zaměření - na internetu se věnují převážně školním věcem a distanční výuku zvládají. Nyní již také víme, že na to, jestli mají „naše“ děti obavy či strach ze školy, má velký vliv jejich věk. Řada konkrétních výstupů, například ty, zaměřené na soustředění během online hodin či druhů úkolů, které dětem vyhovují, jsou pro nás velmi cenné. Mohou nám pomoci lépe nastavit výuku, o což se snažíme.
{cwattachments}
Za Školní poradenské pracoviště
Mgr. Olga Lázoková
Mgr. Jana Pláteníková